Sleepless in Brooklyn Sleepless in Brooklyn
29
BLOG

CASA C-295

Sleepless in Brooklyn Sleepless in Brooklyn Polityka Obserwuj notkę 7

Gdyby samolot byl produkcji amerykanskiej,to cala dyskusja n/t tragedii przebiegalaby zwyczajowo.Polska kupila amerykanski zlom i trzeba sadzic producenta.W obecnej sytuacji,kiedy Donald z Radkiem przoduja w wymyslaniu antyamerykanskich herezji,uzyteczni idioci,ktorych mnostwo wsrod dziennikarzy juz zaczeliby ogolnopolska nagonke antyamerykansk.Gdyby ten sam wypadek zdarzyl sie w Iraku,to tez oczywiste byloby,ze to wina tylko i wylacznie Amerykanow,no ale samolot jest produkcji hiszpanskiej,czyli wyprodukowany silami naszych przyjaciol socjalistow,wiec obwiniac producenta nie mozna.

Ale,po blizszym zapoznaniu sie z produkcja tego samolotu,wine oczywiscie mozna zwalic na Amerykanow,bo najwazniejsze komponenty do produkcji tego samolotu pochodza z USA.

http://www.defenseindustrydaily.com/love-on-the-rocks-casas-600m-venezuelan-plane-sale-in-heavy-turbulence-01887

Okazuje sie,ze Hiszpanie bez zgody USA sprzedawali te samoloty,do krajow na ktore Amerykanie nalozyli embargo na technologie wojskowa.No wiec Hiszpanie wycwanili sie i produkowali te samoloty podmieniajac oryginalne czesci amerykanskie swojej produkcji badziewiem.Ciekaw jestem,jaki samolot Polska kupila od Hiszpanii.Czy ten z oryginalna technologia amerykanska,czy z ta podrobka europejska.Oczywiscie producenta,przyjaciela europejskiego nie bedzie sie sadzic,bo nie wypada walic koopy we wlasne gniazdo.

Oczywiscie mozna rowniez zadac kilkanascie pytan nieistotnych:

  • Jak wyglądał przebieg lotu? Co działo się na pokładzie? Czym zajmowali się pasażerowie?
  • Jak to możliwe, że najnowszy nabytek polskiej armii, samolot, mający służyć celom ściśle militarnym, został potraktowany jak autobus, rozwożący kolegów po konferencji? Dlaczego oficerowie nie wracali pociągami od razu do swoich miast? Dlaczego samolot robił rundkę po kraju, za czyje pieniądze i na czyje polecenie? Jak brzmi rozkaz, dotyczący lotu, i kto go wydał? Czy takie transporty to standard w polskiej armii?
  • Czy za sterami samolotu przez cały czas siedział pilot, mający obsługiwać ten lot, czy może kto inny?
  • Dlaczego w dniu katastrofy w mediach nie pojawił się żaden z oficerów, którzy wysiedli z samolotu tegoż dnia na trasie lotu, podczas międzylądowań? Ci sami oficerowie pojawili się w telewizji następnego dnia, a zatem nie było problemów z dotarciem do nich. (To pytanie zadał dziś w Sygnałach Dnia Stanisław Janecki z „Wprost").
  • Dlaczego na miejsce katastrofy nie zostały dopuszczone cywilne służby ratownicze? Czy chodziło o ukrycie czegoś?
  • Jak to możliwe, że śledztwo ma potrwać nawet rok? Czy to normalne? Czy nie chodzi o to, żeby jego wyniki ogłosić, gdy wszyscy już zapomną o wypadku i nie będą drążyć?
  • Z jakiej faktycznie wysokości spadł samolot? Z kilkuset czy zaledwie kilkudziesięciu metrów? Jak to możliwe, że przy drugim podejściu znalazł się tak nisko?
  • Czy doczekamy się publikacji zapisu rozmów z kokpitu oraz rozmów z wieżą kontroli lotów? Jeśli nie, to czemu?
  • Czy istnieje prawna możliwość, aby dochodzenie wojska zostało zweryfikowane przez kogoś z zewnątrz - np. przez cywilną komisję, powołaną specjalnie przez MON?

ktore dadza kolejny dowod na to,ze calkowita wina za tragedie ponosi obsluga samolotu.

Pewno nikt tego w EU nie wie,ale kazdy samolot w EU jest produkowany z komponentami produkcji USA,ktorych europejczycy w zaden sposob nie sa w stanie zastapic,a jak juz tego dokonaja,to odbija sie to na jakosci.

No i konieczna jest ogolnoeuropejska zaloba,bo polscy zolnierze zgineli w europejskim samolocie.

Bring Me to Life.

http://www.youtube.com/watch?v=SeP6v3tdrRQ&feature=related

Finger11-Paralyzed. Me on my way to You.

http://www.mtv.com/overdrive/?vid=132863

http://www.onlylyrics.com/hits.php?grid=2&id=1003974

nie widze zycia bez koszykowki,sportow wodnych,jazdy na rowerze.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka