Sleepless in Brooklyn Sleepless in Brooklyn
28
BLOG

And so this is Christmas!

Sleepless in Brooklyn Sleepless in Brooklyn Kultura Obserwuj notkę 3

Ciekawi mnie jakich piosenek najbardziej lubicie sluchac w okresie swiat Bozego Narodzenia,bo dla mnie najlepsze sa te starocie z ktorymi wiaza mnie jakies osobiste przezycia.

www.youtube.com/watch?v=dBfEGETyGjs
Pare tygodni po moim przyjezdzie do Stanow Lennon zginal przed swoim domem ,Dakota w NYC,tuz obok Central Parku.
Na wszystkich stacjach radiowych i telewizyjnych nadawana byla muzyka Beatlesow,a nastepnego dnia w Central Parku razem z pol mionel innych osob swietowalem zyciowe osiagniecia Lennona.

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Lennon
Na poczatku Novembra postawilem swoja noge na ziemii amerykanskiej,a juz pare dni pozniej R.Reagan wygral wybory.Przyrzeklem sobie jeszcze przed wyborami,ze gdyby Carter wygral,wrocilbym do Polski.
Zaczalem wiec zalatwiac prawo jazdy i Social Security,a to ostatnie wlasnie w WTC na 18 pietrze.Zawsze mnie korcilo,zeby pojechac expresowa winda na ostatnie pietro i rozejrzec sie na caly NYC i polowe NJ.Przy dobrej pogodzie widocznosc jest ponad 50 mil.
Pozniej z kuzynem pojechalem specjalnie do WTC,zeby wlasnie w tej restauracji na samej gorze zjesc cos i obejrzec kawal swiata.Kolejka byla za duza i zrezygnowalismy.Jak Sabine obwozilem po miescie i podjechalismy do WTC,to nawet nie chciala wyjsc z samochodu,jedynie spojrzala w gore ,az mnie szyja zabolala.
Ktoregos ranka sie budze i widze w telewizji,ze WTC plonie a za chwile zwala sie jak domek z kart.Pobieglem szybko na dach,zeby na wlasne oczy zobaczyc i wtedy drugi zlozyl sie jak domek z kart.
Rozne przezycia w Ozarowie mialem,ale takich cudow jak w NYC,to niestety nigdzie na swiecie nie ma.
Mam jakies zamilowanie do staroci,bo podobaja mnie sie rowniez Kelnerki z tym utworem:
www.youtube.com/watch?v=6Jy4X87fDk4

I tak rozdarty jestem wlasnie w oklicach swiat miedzy Warszawa,w ktorej sie urodzilem i wyksztalcilem,a Nowym Yorkiem ktory przygarnal mnie na dobre i na zle.Czesto jak czytam Kataryne,to staje mnie przed oczami moj ulubiony stadion Polonii Warszawa ze swoja smieszna plywalnia,na ktorej trenowalem,kino Muranow do ktorego po szkole czesto wyskakiwalem czy SGH.

I am the man of Constant Sorrow.

http://www.youtube.com/watch?v=1k_duh9uhgM&feature=related

Choc to juz troche do mnie przemawia.

http://www.youtube.com/watch?v=Rtt1msnwlZQ&feature=related

Bo Minutke to slucham z przyjemnoscia.

http://www.youtube.com/watch?v=1kfibWlWeP4&feature=related

12 letni Daniel Barenboim gra Bacha:

http://www.youtube.com/watch?v=e-fNY6iLG-U&feature=related

nie widze zycia bez koszykowki,sportow wodnych,jazdy na rowerze.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura